Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Natural Immune Control System - NICS termékek

A NICS probiotikus termékeket tanácsadó közreműködésével  lehet megvásárolni a gyártótól.

Szeretne valamelyik termékről többet tudni és megrendelni? 

Hívja a 20/338-9898-as számot a rendelés és az elérhető kedvezmények miatt.  

NICS probiotikus termékcsalád - 21 fajta termék

Vásároljon 1 doboz One Year Product terméket és azt követően igényeljen NICS kártyát

A NICS kártya 18% induló kedvezményt biztosít a további termékvásárlásoknál valamint továbbajánlási lehetőséget jutalékért. 

Keressen a részletekért!

1 éves (One Year Product) termékek

C-vitamin 500 mg + D-vitamin (365 db kapszula)
D-vitamin 4000 NE + Kalcium  (365 db kapszula)
Ginkgo biloba (365 db kapszula)
Gyerek multivitamin  (365 db tasakos granulátum)
Kurkuma 320 mg + Tömjénfa  (365 db kapszula)
Lutein 30 mg + Zeaxanthin  (365 db kapszula)
Magnézium 260 mg + B6-vitamin  (365 db tasakos granulátum)
Multivitamin 100 % NRV + Goji bogyó  (365 db kapszula)
Multivitamin For All  (365 db tasakos granulátum)
Nyomelemek Kollagénnel  (365 db kapszula)
Szabalpálma 320 mg + Tökmag  (365 db kapszula)
Tőzegáfonya 320 mg + Fekete ribizli + Inulin  (365 db kapszula)
Q1+Q10 + Omega-3 komplex  (365 db kapszula)

Médium termékek 

Algae 4 all + Spirulina  (200 db kapszula)
Beautiful Kollagén  (200 db kapszula)
Green & Red  (200 db kapszula)
Immuno + Inulin  (200 db kapszula)
9x Microbiom Rebalance  (200 db kapszula)
Weight Control  (200 db kapszula)

Shake

Number One Shake Product Cocoa Blend  (20 tasak)

Rendezés:
Nézet:

Miért fontos a probiotikum fogyasztása a sportolóknál?

Miért fontos a probiotikum ? Elhúzódó terhelés hatására az edzést követő 1,5-3 órában a sportoló szervezetében kialakul egy átmeneti csökkent immunrendszeri hatás, amit a szakirodalom Post Exercise Immun Supression-nek nevez.  Ebben az időben a sportoló fogékonyabb a fertőzésekre, ami edzéskihagyáshoz, átmeneti csökkent teljesítményhez vezethet.

Szerencsére az utóbbi években egyre nagyobb hangsúlyt kap a táplálkozás a különböző sportágak tekintetében. 
Legyen itt szó profi vagy amatőr sportolókról, fontos tudni, hogy megfelelően megválasztott táplálék és táplálkozási szokás nélkül sokkal kevesebb eredményt lehet elérni.

bélbaktériumok - probiotikum

Észrevehető fejlődés indul el azoknál az amatőr, „hétköznapi” sportolóknál is, akik átállnak a rendszeres táplálkozásra, akik kizárják a káros alapanyagokat az ételkészítés során. Fontos odafigyelni erre, nem csak a megfelelő teljesítmény érdekében, hanem, hogy a legfőbb célt- az egészségünk megőrzését is elősegítsük.

Az immunrendszer védelme érdekében számtalan teória született már. 
Tény, hogy ez az a védekező vonal a szervezetünkben, amelyre a legnagyobb figyelmet kell fordítani. 
Általánosságnak hangzik, ám, amikor az ember a hétköznapi rutinba szeretné bevezetni az alap dolgokat: megfelelő 
vízmennyiség elfogyasztása, edzés előtt megfelelő lassan felszívódó szénhidrát fogyasztása, napi 4-5 x -i étkezés stb., 
akkor jövünk rá, nem is olyan egyszerű ez az odafigyelés.

Nézzük, hogyan alakul a sportolás alatt a bélflóránk

Intenzív sporttevékenység alatt a stresszhormonok hatására a véráramlás az izomzatban lényegesen megnő. 
Ezzel együtt viszont az emésztőrendszerben lecsökken, ami a bélfal szempontjából kifejezett oxigénhiányos állapotot okoz. 
Versenysportolóknál ez rendszeresen előfordul, ami a bélflóra károsodását okozza. 
A velünk élő jótékony baktériumoknak fontos szerepe van az egészség megőrzésében, 
így az emésztésben, a tápanyagok felszívódásában, az immunrendszer működésében. 
Ha a jótékony baktériumok száma lecsökken, összetétele megváltozik, a bélben un. “leaky gut” állapot alakulhat ki. 
Ez azt jelenti, hogy a bélből bejuthatnak olyan anyagok is a szevezetbe, amiknek egyébként nem szabadna. 
Ennek  nagy szerepe van a gyulladások, allergiák kialakulásában.

Holland és német kutatók edzésben lévő sportolókat vizsgáltak. 
Az egyik csoport 12 héten keresztül probiotikus készítményt kapott, a másik csoport placebot.

A vizsgálat végén egyértelműen igazolódott, hogy a probiotikumot szedő sportolóknál a 12 hét alatt sokkal ritkábban fordult elő felsőlégúti fertőzés. Ezzel a felkészülésben csökkent a megfázás, betegség miatti edzéskihagyások száma.

Egy másik vizsgálatban 14 hét élőflórás készítmény használata után a placebo csoporthoz képest csökkent a szervezetben, a “leaky gut” fennállására utaló fehérjék mennyisége, ami arra utal, hogy a megfelelő élőflórás készítmény használata segíti a sportolók egészségének fenntartását.

Versenysportolóknál az élőflórát tartalmazó készítmények használatát a legújabb nemzetközi sporttáplálkozási ajánlás is javasolja. 
Minden sporttevékenység mellé érdemes valamilyen probiotikus készítményt fogyasztani, a megfelelő változatos vitaminokban és rostokban dús táplálkozás mellé.

Forrás: https://sportorvos.hu/miert-fontos-a-probiotikum-fogyasztasa-a-sportoloknal/